zefirigrizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize sağlık güzel olmuş.
Bu arada bir sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.
Tek kamera mı kullandınız. Tek kamera kullandıysanız tek lens mi farklı sahneler için farklı lens kullandınız mı? Makine ve lens modellerini söyleyebilir misiniz? Bir projem için arayıştayım o yüzden soruyorum.
Memnuniyetle cevaplarım hocam burada kulladıgımı Djı Ronin ve 2 tane Canon 6D birinde 35mm f1.4 Lens diğerinde 28-70 lens kullandık ve 1 tane Go-pro Kullaındık baska hiç birşey kullanmadık. Ama çekilecek projeye göre farklı lens kullanmak gerekiyor örneğin cuma günü çektigimiz reklam da Zeiss Prime Lens set kullandık 15,25,35,50,85,135mm Lenslerdi.

TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok profesyonel olmuş, yalnız videoların geçişi çok hızlı.
Bir dönem kadıköyde çalışma fırsatım olmuştu, o dönem hayatımın en güzel, en eğlenceli dönemiydi. Sadece gezilmez kadıköyde biraz yaşamayı bilince çok farklı oluyor orada.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim kadıköy gerçekten başka bir dünya ben avrupa yakasında oturuyorum çekimi yapana kadar bilmezdim öyle kadıköyü