Dilekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım hocam, elimde mürekkep yok alıp tekrar resmi atarım.
dedelerinizin adı messud ve ozan sa sorun yok yazdıklarım doğrudur muhtemelen . bi ara osmanlıca çalışmıştım oradan aklımda kalanlar. daha iyi bilen arkadaşlar yardımcı da olabilirler. ekonomik değer için soruyorsanız bir değeri yoktur muhtemelen . tabi dedeniz önemli devlet adamıysa başka