ABD hiti almak için ya çok küçük aramalara sahip niche kelimelere yönelceksin. Diğer türlü yazıyı yazar yazmaz ABD hiti beklemek saçmalık olur. Çünkü rekabet çok fazla çoğu kelimede.
Bu konuda sana ikinci bir tavsiyede bulunayım. ABD de en çok hangi sosyal medya kullanıyor? diye aratıp bunun cevabını bulduğunda az çok fikrin olur. Tek yapman gereken en çok kullanılan 2-3 platforma saldırmak. Eğer o platformların beğeni, takipçi, repin, tweet vs vs programları varsa hiç çekine ve al kullan. Tek hesapla yetinme bulabildiğin kadar, açabildiğin kadar aç ve saldır o sitelere.
Bu saydıklarımı başarıyla gerekleştirirsen ve emek verirsen google hitini boşa beklediğini sende göreceksin. Sosyal medya hiti sana fazlasıyla yetecektir. Sadece çekmesini bilmen lazım o kadar.
Umarım emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırsın.
Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Evet, ben de yoğun miktarda sosyal medya hitini kullanmayı planlıyorum. İnşallah, amaçladığım gibi olur.