1,5 2 ay önce bir site açtım 30 makale girdim.Hepsi özgün ama bu gün yetersiz içerik diye mail gelmiş.Resimleri dahi özgün olan sitem neden onaylanmadı merak ediyorum.Forumda 20 makale 1 aylık site onaylatanlar nasıl beceriyor bunu ? Atıyorum adamın sitesi sağlık üzerine 20 makale ile imkanı yok adsansensenin onaylanması.Kafam almıyor.

Bir defa daha gönderdim başvuryu (aynı hesap ile), eğer bu seferde aynısını atarlarsa yabancı adsanse deneceğim.Farklı forumda adamlar full kopya içerik ile 1 hafta'da yabancı adsanse alıyorlar.Türkiyede google baya zor veriyor artık herhalde.