Estağfirullah faydalı olabildiysem ne mutlu bana hocam
Hocam 4-5k ile bu işlere girilir mi ? Mining işine girmek istiyorum fakat bir yandan şüphe var tabi. Örneğin bilgisayarın bulunduğu odaya klima (Sürekli çalışır şekilde) şart mı ? Uzay kasa şeklinde mi kullanılmalı ? Verim maksimum ısınmayı minimuma düşürmek için. Değermi yani bunu merak ediyorum. Boşta kullanabileceğim bir odam var. 4-5k tlyle girsem sonrasında kart çoğaltarak ilerlesem mi her ay diye düşünmekteyim.