KilitX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ufak bir tavsiye, joomla'dan wordpress'e neden geçilmesi gerektiğine dair şık bir giriş yazısı eklerseniz konuya, aklında soru işareti olanlar için de ikna edici olacaktır. zira, şuan joomla 3.7.2 versiyonu wordpress'den çok daha hızlı, stabil, seo ve eklenti yönünden güçlü. tema sayısı da hiç küçümsenemeyecek kadar fazla. joomla yapı olarak wordpress kadar basit değil, geliştirme için biraz terletiyor insanı. fakat sonrasında sonuçları wordpress'den daha doyurucu.
hala binlerce joomla 1.0 veya 1.5 kullanan site var. bunları bir şekilde yükseltme yapması gerekiyor. joomladan vazgeçmek istemeyenler 3.x migration yapabilirler veya halen 1.5 kullanıp haftada bir index yemekten yorulan, suçu da joomla'da bulanlar wordpress'e geçmek isteyebilirler. 2.kısım sizin için potansiyel müşteri ise onlara ulaşmak için detaylı bilgi ekleyebilirsiniz konunuza...
haddimi aşarak gereksiz bir yazı eklediğimi düşünürseniz haber verin silelim...
Eyv. Bununla ilgilenecem, şuan teldeyim. Teşekkürler.