oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihaz eski nesil olduğu için artık kazım gücü yetmiyor. Elektrik masrafları çıktıktan sonra anca 15$-20$ para kazandırır

Elektriksiz kazancı ortalama 110$ felandır. Ama 1250wat ile çalışıyor yanlış hatırlamıyorsam zaten 80-85$ elektrik faturasına gidecektir.

Biraz fazla ses yapar.
Katılıyorum. Ama elektiriği ucuz bulur ve kazdıklarınızı bozdurmayıp saklarsanız kar edebilirsiniz.