Merhaba arkadaşlar

Tam 4-5 aydır internet bağlatmaya çalışıyorum yeni evime ama nafile şikayet etmediğim yerde kalmadı takan yok resmen telekom müdürlüğüne gidiyorsun planlamaya kadar gidiyorsun adam ilgiliye mail atıyor gözümüzün önünde ama tık yok sadece bir kablo cekilmesiyle internetmiz bağlanabiliyorken öyle cok teferruat yokmuş bağlamıyo adamlar bu süreç nasıl hızlanır nasıl olur daha önce bu tarz sorun yaşayıp çözen arkadaşlar varmıdır bu büyük altyapı saçmalığını çözen bilen arkadaşlar fikir veya yardımcı olabilirlermi kocaelide ikamet etmekteyim