Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıklama yazmazsak olmuyormu
Oluyor, sadece ileride güncelleme yaparken de aklında kalıyor ve belki bir umut birileri okur diye açıklama yazıyorsun.