Sanırım herkes linux kullanıyor benim haberim yok.
Sanırım herkes, nginx ayarlarına hakim. Panel olmadan komutlarla her işi yapıyorlar.
Sanırım herkes LEMP'i gözü kapalı kuruyor ayarlıyor...
Ek olarak;
DigitalOcean otomatik kurucu Nginx kullanmıyor. Dolasıyla ben bütün işlemleri manuel olarak kuruyorum. Bir daha düşünün isterseniz.
3 satır kodla lamp kuruluyor ve 100lerce videosu var adam digital ocean wordpress yazsa kendi sitesinde bile anlatım +ayarlamalar var
Ek Birşey Yapıyorsanız bişe diyemem ama linux bilmeyen biri konuda anlattığınız her şeyi yapabilir