n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdilik yüksek doğru 100 milyar ripple var ama bunlar dolaşıma çıkmıyor firmanın kendine ayırdığı kısım. Maksimum değerden değil dolaşımdaki değer hesaplanıyor. Ripple 24 bin olduğunda 6 milyar ripple salındı dolaşıma. Uzun vadede 10 dolarlar hayal değil market sermayesi katlanarak artıyorken özellikle. Maksimum 3 yıl diyorum kenara çekiliyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hadi bakalım umarım dediğiniz gibi olur izleyip göreceğiz

Hayırlı Cumalar