Merhabalar;
Geçtiğimiz günler meclisten geçen 7020 sayılı kanun ile yapılandırma başvuruları alınmaya başladı bende bu başvurular doğrultusunda başvuru yaptım fakat çıkan sonuç beklediğim gibi değil. Benim beklediğim mesala ana borç 600 tl olan borcu 12 taksite bölüp ödemekti. Faiz gelen borçlara ise faizler silinip anaparayı yine taksitle ödemekti ama öyle değilmiş yapılandırma konularına hakim olan biri açıklayabilir mi ?
600 TL 9 eylül vergi dairesi ceza kesmiş ne cezası onu bile bilmiyorum 2010 yılında faiz işlemiyor 600 TL de kalmış sanırım ehliyetsizlikten yemiştim neyse bunu yapılandırdım
870,90 ana borç oldu 91,44 TL katsayı eklendi 24 aya toplam borcum 962 Tl olarak çıktı
600 TL ödesem kapanan borç yapılandırma sonucu 962 TL oldu 362 TL fazla oldu.
Bir diğer taşıtlar vergisi trafik cezası vs 2023.89 TL borç çıkıyor onu yapılandırdık 1.782,70 TL oldu hadi bu yine bi nebze iyi oldu 240 TL düşürdüler bide 24 aya bölündü ama ilk ceza sonucu çok saçma değil mi sizce ?