Faturada internet sitesinin isminin yazmasına gerek yok hocam. Normal internet sitenden satılan ürünlere ne fatura kesiyorsan pazaryerinden satanada aynı faturayı kesebilirsin. Sadece bazı pazaryerlerinde örneğin n11 de ufak bir yazıyı faturanın üzerine el ile yazıyorsun. Şahış mı şirket mi diye sormuşsun şahış zaten satış yapamaz. Şahış şirketin varsa ya da ltd şirketin varsa onlar ile satış yapabilir normal fatura kesebilirsin.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi