Arkadaşlar bana da çevremden herkes ev al diyor. Evin kendi masrafını çıkarması 30 sene sürecek ortalama. EE ben zaten şu hayata eğlenmeye geldim, 90 yıl yaşamak için gelmedim ki. Ne yapacağım aylık 750 lira parayı...
Evin yoksa evi alacaksın.Yoksa kiralarda sürünürsün,Yine eğlenemezsin. Kazandığın Kiraya gider. Evin varsa,Araç, sonrada yazlık, Sıralama bu şekilde

Yada sen hep eğlenmene bakarsan yaş 50'den sonrada kara kara düşünürsün