DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında köşede birikim amaçlı boş duran paralarını atmaları daha iyi olur çünkü uzun vadede zarar ettirmez kesinlikle tersine çok yükselir bitcoin'i takip etmekte bir çok altcoin biliyorsunuz ve bitcoin ilerleyen yıllarda 21 adet üretime ulaşınca gerçekten kat kat değer kazanacaktır haliyle alt coinlerde şuan bulundukları değerin kat kat üstüne çıkacaktır diye ön görüyorum.

Tabi tercih kullanıcıya ait her zaman
ama dostum geçmişte altcoine yatırım yapıp çokça zarar eden kişilerde var. somut örnek vermek gerekirse;
https://coinmarketcap.com/currencies/feathercoin/
ftc bir zamanlar o kadar popülerdiki 2013 yılında alıp bir daha asla o rakamlara ulaşmadan paraları ellerinde patlayan kişiler var. feathercoin sadece bir örnek.

demek istediğim biraz araştırma yapıp satın almak bu alt ve diğer coinleri. nacizhane bir tavsiye daha coinlerin web sitelerini takip etmekte fayda var. https://coinmarketcap.com/ bu siteden de marketcap ve volumeu takip etmek lazim.

eth ve xrp'in değer kazanacağını bende hissediyorum. xrp'in iki yıl gibi bir süre içinde 10 dolar seviyesine geleceğini düşünüyorum. ama bunu bir yatırım tavsiyesi olarak kimsenin algılamasını istemem.