PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurduğun mantıklara şu anda hayran kaldım arkadaş kredi çekme olayını ev içinde arsa içinde herkes yapabilir bilmem farkındamısın

160a alıp senelik 10-15bin tl kazanmayı kimse kabul etmez diyorsun, ev al deniliyor 160bine alınan ev yıllık max 7-8 bin tl kazandırır arsa al deniliyor ne zaman satabileceğin belli değil bekli 3-4 sene sonra anca 20bin tl kar ile satacaksın kaldı ki yıllık kazancında olmadığı halde

aslında olay tamamen yaşantıyla alakalı ben tarlaların toprağın içinde büyüdüğüm için belkide bana çok mantıklı geliyor herneyse toprak alın toprağa iyi bakın hepimiz oradan geliyoruz
Hocam ben zaten toprak alın değerlenir diyorum fakat o başkasına kiraya verme olayı mantıklı değil. Ne veren için nede alan için. Yinede yapan vardır illaki .
Çanakkale'de 10 Dönüm yerimiz 5 senedir birisi devamlı ekiyor biçiyor.Her kimse, Herifi yakalayamadık bir türlü.Duyurduk çevreye hala aynı devam ediyor adam. Birgün ektiklerini toplatacağız emekleri gidecek en sonunda. Üstüne kondu resmen bedavadan.


Ev Fiyatı: 250-300 Bin TL , Kiraya veriyorsun: 1000 TL = Ev bedelini çıkarma için gereken zaman: 30 Sene + Kiracı ile ugraşma + Kırıp döküyor masraf ++ Gidiyor.

Ev ile arsa aynı değil , 2 Sene önce Kredi ile 150 Bin Liraya alınan Arsa, Şuanda 300 Bin TL, Yani bedaya geldi gibi birşey