Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş olmuş gayet şık görünüyor
Tesekkurler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:14:56 -->-> Daha önceki mesaj 06:14:25 --

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey güzel fakat üst menü biraz fazla beyaz..
Slider'in oldugu kisim mi?