Konu
Websitem nasıl olmuş ?
14-06-2017, 06:14:56
#6
smldgr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Carizma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoş olmuş gayet şık görünüyor
Tesekkurler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:14:56 -->-> Daha önceki mesaj 06:14:25 --
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herşey güzel fakat üst menü biraz fazla beyaz..
Slider'in oldugu kisim mi?