Benim yakın bir arkadaş 224K TL ye ripple almıştı sizin aldığınız zamanlar sanırım şuan yaklaşık 1M TL oldu 600K TL sini Ripple XRP de tutmaya devam ediyor kalan 400K TL diğer alt coinlere bölündü
Hocam ayıptır sorması, 224K

'ye aldığı coinleri nasıl, nerede saklıyor güvenli bir şekilde? Rahat uyuyor mu acaba?
Birde satmak istediği zaman nerden nasıl satıyor? Meblağ büyük olduğundan vergi sorunu yaşamayacak mı / yaşamıyor mu?