chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni bir şablon olarak kullabilirsin hocam?
template-hesap.php şeklinde entegre edersin çalışacaktır?
Hmm.
Her kod için ayrı şablon oluşturmam gerekecek o zaman değil mi?
Siteyi yorması açısından düşününce eklenti mi daha mantıklı olur yoksa her birini şablon olarak oluştrmak mı?