Arkadaşlar ingilizce bir site açtım ve ingilizce haberleri kopyalayıp yapıştırdım.
Haliyle pek çok DMCA bildirimi aldım. Nihayetinde siteyi kapatmaya karar verdim.
Benim merak ettiğim şey ise bu DMCA bildirimleri bana ileride sorun olur mu?
Mahkeme türü şeylerle uğraşır mıyım.
Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.