@Caesar; hocam o kasttettiğim şey transcoding kısmına girmiyor mu? benim yapmak istediğim şey şu hiçbir şeyi transcode etmeyeceğim. ne bir bandwidth değişikliği ne bir boyut değişikliği ne bir ekleme ne bir çıkartma. olduğu gibi girip çıkıcak. herneyse hocam, ben bir deneme yapayım. sonucunu eklerim.