Isınma olayı C5'te oluyor, C7'de ısınma sorunu yok, kendim kullanıyorum altın rengini, dahili depolaması 64GB olanını. Şarjı 2 gün gidiyor, gece bile internetim açık. Gün içinde de yoğun kullanıyorum, ekran parlaklığı otomatikte.
Ekran süresi için anlık bilgi vereyim:
1 gün 15 saat 9 dk aktif kullanım sonrası kalan batarya %34.
Tahmini 16 saat daha gider demiş ama 2.5 günü rahat çıkarıyor.
Ekran süresi 7 saat 38 dk.
Bu sürelerin içerisinde youtubedan video izleme, whatsapp yazışma ve sesli görüşme(1 saat), messenger yazışma ve sesli görüşme(1 saat), telefon araması (1 saat), geriye kalan süre ise sosyal medyada gezinme. Hızlı şarj ile 1 saatte 3300Mah tam dolu. Şarj yaparken ısınır ama limitler dahilinde. Şarj esnasında telefonu kullanırsanız hızlı şarjı yavaşlatıyor, ısınması azalıyor ama şarj süreniz uzuyor. Şarj ederken kullanmamanızı tavsiye ederim.