kullanıcı deneyimleri önemli.ben de görünüş ve performans olarak c seisini beğeniyorum. fakat garanti ile ilgili güvensizlik ve aşırı ısınma ile ilgili diğer kullanıcıların deneyimleri biraz geri durmama sebep oluyor. hakkınızda hayırlısı.