Birkaç sene önce kullandım. Sadece üflediği alana soğuk veriyor. Tüm odayı soğutmanız zor. İki kişi yan yana yatıyorsa işe yaramaz. Ayrıca çok fazla elektrik tüketiyorlar. Bunların yerine pencere kitli klimalar var, onları araştırmanızı öneririm.
Dipnot: Bu markalar için değil farklı marka için yorum yaptım. Bu ürünleri kullanmadım. Bu tür ürün kullandım.