Eğer bu telefonu samsung getirse 2000 TL den aşağı satılmazdı hem C5 hem C7, en büyük avantajı sadece paralel ithalat ile getirilmesi fiyatı samsung a endekslemedikleri için de ucuz. Telefona gelince kasa kalitesi, ekran on numara. Genel günlük kullanım için çok çok ideal bir telefon bende C5 'i var C7 de arkadaşım da var büyük diye onu almadım özellik olarak biraz kırpılmış olsa da C5 'ten çok memnunum, oyun felan oynamam ara sıra oynarım o kadar oyun için önermem açık söyleyim. Isınma olayını elde hissedilmesin isteyenler de 5 TL ye şeffaf kılıflardan alabilir işi çözüyor. Isınma olayı normal telefon ince olunca kasaya veriyor biraz ısı o da uzun süreli oyunlarda ve şarj olurken sadece onun dışında ben günlük kullanımda aşırı memnunum. Şık, sağlam, kaliteli günlük kullanıma öneririm.
Xiaomi vs. çin malı telefonların sar değerleri yüksek bu fiyat değerinde bu kasa kalitesi ve özellik olarak C serisine rakip olamaz