ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam.Forumda 100 ile 250 liraya adsanse alabileceğini söyleyen arkadaşlar var.Dilerseniz onlarla görüşün.

Bu arada sitenizde gizlilik politikası,hakkımızda,iletişim,kullanım koşulları gibi alt sayfalarınız varmıydı ? En son google bir yazı yayımlamıştı genel içerik'den çok alt başlıklara bakılacak konunun uzmanı olmamızı istiyordu. Makale r10'da yayınlanmıştı.
Hepsi var. Valla bende şaşkınım aslında kabul edilmemesine ama mecbur, beklicez.