Hocam benim şansımdan mıdır nedir bilmiyorum ama şimdiye kadar ne zaman başvuru yapsam bir kaç saat içinde cevap geldi bana. Bunda da aynısı oldu. AdSense alabilsem gözüm açık gitmicem artık gurur meselesi yaptım.
Bu arada benim makalelerde 300+ kelime. Ortalama 350-400 arasıdır diye tahmin ediyorum.
Anladım hocam.Forumda 100 ile 250 liraya adsanse alabileceğini söyleyen arkadaşlar var.Dilerseniz onlarla görüşün.
Bu arada sitenizde gizlilik politikası,hakkımızda,iletişim,kullanım koşulları gibi alt sayfalarınız varmıydı ? En son google bir yazı yayımlamıştı genel içerik'den çok alt başlıklara bakılacak konunun uzmanı olmamızı istiyordu.Makale r10'da yayınlanmıştı.