Anladım hocam.Bende şu aralar onay için uğraşıyorum.Tüm makaleler özgün reimler özgün şekilde bir sitem mevcut.Başvuruyu 20 makale ile yaptım her makale 300+ kelime.
Merak ettiğim siz ne zaman başvuru yaptınız ne zaman red mail geldi ?
Ben başvuru yapalı 2 gün oluyor ses seda yok henüz.
Hocam benim şansımdan mıdır nedir bilmiyorum ama şimdiye kadar ne zaman başvuru yapsam bir kaç saat içinde cevap geldi bana. Bunda da aynısı oldu. AdSense alabilsem gözüm açık gitmicem artık gurur meselesi yaptım.
Bu arada benim makalelerde 300+ kelime. Ortalama 350-400 arasıdır diye tahmin ediyorum.