Hocam makaleleri doktor arkadaşlar yazdı zaten. Her makalede en az 2 resim kullanıldı.
Anladım hocam.Bende şu aralar onay için uğraşıyorum.Tüm makaleler özgün reimler özgün şekilde bir sitem mevcut.Başvuruyu 20 makale ile yaptım her makale 300+ kelime.
Merak ettiğim siz ne zaman başvuru yaptınız ne zaman red mail geldi ?
Ben başvuru yapalı 2 gün oluyor ses seda yok henüz.