Ben bu telefonu kayın valide için 5 Aralık 2016 da 1365 Tl 'ye aldım . Kendisi hala kullanıyor ve oldukca memnun. Bu telefonun sadece 6 ülke için üretildigini biliyorum ve tabi Türkiye dahil degil bu ülkelere. Dist. garantili riskine girerim dersen bence alınır. Özellik vefiyat performans olarak benim gözümde iyi bir model. Özellikle altın rengi ve kasası gösterişli.