Dostlar hepinize hayırlı ramazanlar. Uzun zamandır sorayım diyordum bugüne nasipmiş. Benim 6 yada 7 yıl önce açtığım web sitem adına bir adsense hesabım var. Bu hesaba youtube hesabım bağlı ve gelir düşse de kullanıyorum. Fakat bu adsense hesabını nasıl kullanırım, nasıl değerlendiririm bilmiyorum. Bana dediklerine göre eski adsense hesapları çok değerliymiş. Ama ben nasıl aktif hale getireceğim bilmiyorum. Yıllardır hep youtubeden para kazandım. Beni az da olsa aydınlatırsanız çok sevinirim. Mutlu günler dilerim.