Eğer site yabancı ise bu oran normal. USD para birimi kullanılan bir ülkede yaşıyorsanız TL yi USD ye çevirip harcıyor iseniz bu oran normalin altında.

TR den ne kadar uzak, o kadar iyi. Yaşamsal, sektörel, sosyal açıdan bir ülke hep mi böyle berbat olur.