Merhaba
Cpanele kurup yedek alıp aldığınız yedeği pleske atın birkaç ayar ve optimize ile çalışacaktır ama pleskte modül ve eklentiler cron gibi bazı sistemler sağlıklı çalışmayacaktır.
İyi çalışmalar
özelden yazıyorum çok sağolun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:35:02 -->-> Daha önceki mesaj 22:31:50 --
Kurulum sağlayamadıysanız pm gönderin yardımcı olayım..
özelden yazdım çok sağolun