yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu benim işte tüm ayarlarına kadar ben yaptım herşeyini tüm scriptler problemsiz çalışıyor bu whmcs bir türlü adam akıllı kurulmuyor uyuz oldum yani ama çözücem ya taktım kafaya bunu bi şekilde çözücem
Merhaba
Cpanele kurup yedek alıp aldığınız yedeği pleske atın birkaç ayar ve optimize ile çalışacaktır ama pleskte modül ve eklentiler cron gibi bazı sistemler sağlıklı çalışmayacaktır.

İyi çalışmalar