bu kasaya bakmayın bütçe arttırmadıkça, o aracı da sakın almayın, 4 yıllık bmw kullanıcısı olarak şunu söyleyeyim, bmwnin sorunlusu ocagını batırır, düzgün az km'li ve kaza yapmamıs bulun. İyi malın ucuzunu almayı herkes bilir, o yuzden sorunlulardan uzak durun
aspire using tapatalk