Konu
Toplanın erkek muhabbeti. Arabalar..
06-06-2017, 01:07:58
#16
motoworld
Bende de 116i var. Araç gayet oturaklı ve tok bir araba. Kullanım zevki süper. Yalnız ilandaki aracı kesinlikle almayın. Orjinal ve düşük km bir 116i bulursanız kaçırmayın. Ben bayandan ve ilk sahibinden düşük km de buldum hemen aldım.