Selam Arkadaşlar;
Yeni bir araba alacağım hayırlısıyla yarın devir işlemleri yapılacak , fakat bir çok sigorta şirketi ve kasko yaptıracağım güzel bir şirket arıyorum. Allah korusun kaza bela durumlarında beni mağdur etmeyecek bir şirket .Konuyla alakalı tavsiyesi olan arkadaşlar varsa yardımlarını rica ediyorum. Bu arada alacağım araç Audi A3.
Aksa ve nn hayat emeklilik ve sigorta acentasına sormanı tavsiye ederim.