Önemli değil , yazma zahmetin den kurtardınız beni

Sorularınız benim sorumla aynı

Neden yasaklı , sadece bu telmi yoksa genel olarak telefon yasak mı ? Bu bir şekil türkiye getirmem lazım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:20:33 -->-> Daha önceki mesaj 17:10:59 --
http://www.webtekno.com/yurtdisindan...ak-h26441.html
1 Telefona izin varmış ?
1 telefon yanında getirebilirsin diyor alabilirsin demiyor. Yani yurtdışına çıktın,, telefonu aldın ve geldin.