Ben de senin dediğin gibi başkasının adsense'sini kullanıyorum. Arkadaş güvenilirdir. 3000 TL lik adsense transferlerini gördüm. %20 kesinti yapıyor öderken. İstersen cep numarasını pm atabilirim. Konuşursun. Rumuzu hakkındabilgi olması lazımdı.