btcin ara ara tavan yapması çok manidar gelmemeli çünü iyi niyetli olmayan kurumlar milyonları hedef alak saldırılar yaparak sistemlerinin eski hale getirilmesi için para istiyorlar ve bunu da bitcoin ile ödeme şartı koşuyorlar bu da ister istemez sıcak para akışının bitcoin piyasası içinde dalgalanmasına sebep oluyor.

NSA leak olayı sonrası public edilen toollar ve exploitler ile milyar dolar değerinde btc değişimi oldu : )

her bir leak de benzer birşeyler olacağı ortada he bunun farklı boyutları tartışılır o yüzden herkes kendi bacağından deyip sonlandırmak istiyorum hayırlı ramazanlar.