şu anda piyasadaki tüm bitcoin in %30 unu elinde tutan bi firma varken batması pek de mümkün görünmüyor, zira kendilerini batırmış olurlar.
düşünsenize piyasada 100 tane olan maldan 30 u elinizde ve birden 100 ünün de değersiz hale gelmesini ister misiniz?
son zamanlarda bazı bankaların ve yatırım kuruluşlarının farklı coinlere yaptığı yatırımlar da bitcoin in geleceği olduğuna dair işaretler veriyor.
çünkü şu anda tüm altcoinler bitcoin üzerinden işlem görüyor.
mesela jp morgan ın geçen hafta zcash ile anlaşması sonucu zcash coini geceden sabaha kadar %120 oranında artış gösterdi.