Hocam şubattan sonra benim sitemde de bayağı bir düşüş oldu. önceleri bir çok kelimede ilk sayfalarda olan sitem şimdi bazı kelimelerde ya 50 lerde yada 300 lerde. şimdi bazılarına göre sayfam manuel ceza almış, yada spam cezası almış. ama sayfam azda olsa ilk sayfada çıktığıda oluyor. sayfam ceza almış olsaydı öncelikle web yönetici araçlarında manuel ceza alınmış diye bir mesaj olmazmıydı, yada sayfam googleda hiç çıkmazdı. Bu güncellemeyle sayfam bu hale geldiyse ceza mıdır, yoksa google db boşaltmak için benim sayfamın bilgilerini mi siliyor.