bitcoin tarihinin zirversini yaşıyor şuanda. Birden batabilirde birden çıkabilirde yatırım riskli iştir. Kripto para hele en riskli işlerden birisidir. Arkadaşların dediğine katılıyorum bitcoin ile uğraşıcaksanız. Yatırıp kaara geçince çekmek en mantıklısıdır. Altın gibi doviz gibi alıp yıllarca beklemek bana mantıklı gelmiyor. Düşük seviyelerden buraya gelmesine bakıpta yatırım aracı olduğunu düşünmek biraz intihar gibi geliyor. Zamanında ufak da olsa yatırımını yapan vurgunu vuralı çok oldu.