Ben hala karanlık senaryolar döndüğü taraftarıyım. Yatırım yqpıyormyum evet, ama düşüncem bu yönde.
Önceden düşüş olduğu zaman insanlar tedirgin olurdu. Bu son artış ve düşüşle birlikte, btc eskide olduğu gibi düşsede yine tavan yapacak düşüncesi empoze edildi. Bence btc vur kaçlık bir gelir aracı. Dalgalanmanın doğru yerinden girip çıkarak al sat ile para kazanmak en mantıklısı.