Elbette sadece Deepweb'e indirgemek yanlış, sanırım yanlış anlaşılmaya mahal verdim yorumumda. Onu kastetmedim yani..

1-2 yıla çoğu yerde Bitcoin simgesini görmeye başlarız, bu da artık vazgeçilmez bir para birimi olduğunu gösterecek.