bitcoinde dalgalanma çok yüksek,satmadıkça zarar etmiş sayılmazsınız,zaten şu anda da zararda değilsiniz koinimde hala +8000tl den işlem görüyor,sene sonuna doğru bugünden daha değerli olacağını düşünüyorum ben,bu arada yaşanan şey balonun patlamasıydı evet,fiyatı arttıkça medya da sağda solda çok fazla reklamı döndü talep patlaması yaşandı buda fiyatı artırdı sonra tekrar medyada çıktı derken kısır döngüye girmişti ve balon patladı ama gazı alındı bundan sonra daha sağlıklı ilerler