Merhaba arkadaşlar,

Size fazla uzatmadan son zamanlarda bitcoin değerinin coşması ve benim yaptıklarımı anlatmak istiyorum belki bir ders niteliğinde belkide karşılıklı bilgilendirmelerin gerçekleşeceği bir başlık olur.

Yaklaşık 1 hafta önce(tam tarihini hatırlamıyorum bu coinlerin tavan yaptığı günler) bu artış beni gaza getirdi ve hesabımdaki 400 doları bozdurup koinim.com'dan bitcoin aldım. Bunu yapmamin belkide en büyük sebebi dolardaki bu durağanlık canımı sıkmaya başlamıştı. Neyse bitcoin değeri 7-8 bin olmuşken aldım ve aldığım gün içinde değeri 10 binlere çıktı açıkcası dolardan sonra hayat bulmuştum daha da gaza geldim doğru yatırımı bulduğumu düşündüm. Belki bir gün yine tavan yapar diye hesabımda tutucam ellemeyi düşünmüyorum. Ancak son zamanlarda değer kaybı beni biraz düşündürmeye başladı bu başlığın bir sebebide bu düşüşten korkmalı mıyız? Bizi neler bekliyor? Balon muydu patladi mı? Bu tip sorulara cevap bulmak..

Umarım verimli bir tartışma ortamı kurabiliriz bu başlık altından.