Artık her ay, oda yetmez her hafta "
Google X güncellemesi" diye konular açmak gerekiyor demek ki.
X Güncellemesi olarak da bir isim uydururuz, Tutarsa reklamın kralını yaparız.
Freed gibi yabancı isim yerine bize özel bir isimde tutturduk mu tadından yenmez