TedCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anlık 70 k hit nedir ya ne yaptınız? Hayır kendinizi abartmanın gereği yok, bu yorumu report ediyorum. Kimseyi kandırmaya hakkınız yok. Zira sektör bu tür açgözlü tavırlardan dolayı haşat olmuş durumda.

Neden böyle diyorum derseniz: http://internetabi.com/single-portfolio.html# adamın websitesi 2 tıktan sonra çektiği html e gidiyor. Birde developer konsolu açtığınızda görürsünüz, httrackin tagini kaldırmamış

Hocam,

Belirtiğim rakam gerçek rakamdır.

Siz hiç caching. Load balancing , Replikasyon Failover cluster gibi kavramları duydunuz mu.

Evet baştan sona geliştirmesini yaptığımız www.tozlu.com web sayfasında anlık 70 k kullanıcıyı aldık.

Siz günde 1.000.000 TL'lik ticaret hacmini sadece hayalden ibaret sandığınız için ne yazık ki böyle konuşabiliyorsunuz.

ahh ahh sizler gibi hala Veritabanını mysql den ibaret sananlar

Index , Trigger , Function , Prosedür kavramlarını bilmeyenler hala normalizasyon kavramını bilmeyenler için bu rakamlar uçuk geliyor.

Hala Cname ile maskelemenin ne olduğunu bilmeyenler içinde saçma geliyor.

Internetabi geçmişi 11 yıl olan bir firma şuan size sadece bir bahis sitesi için çıkardığımız web servis planımızı sunmam yeterli sanırım.

Size kendimizi ıspat etmek zorunda değiliz ama insanların bilgi birikimlerini kendi safsatalarınız ile hor görmeyin lütfen.

Bu arada yaptığınız yorum tarafımca report edilip cezalandırılmanız beklenmektedir. İnsanları bilmeden görmeden yorum yapmamayı öğrenmiş olursunuz.

Şuan teknik araştırmasını yaptığımız bahis sisteminin önerdiğimiz alt yapı şablonunuda aşağıdan görebilirsiniz.

http://www.loopze.com/betting.pdf

Yine sizin için belki uçuk bir rakam ama müşterimizin 1 aylık trafik için ödediği örnek bir fatura ve hacimler de aşağıda mevcuttur



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:43:54 -->-> Daha önceki mesaj 12:36:01 --

TedCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anlık 70 k hit nedir ya ne yaptınız? Hayır kendinizi abartmanın gereği yok, bu yorumu report ediyorum. Kimseyi kandırmaya hakkınız yok. Zira sektör bu tür açgözlü tavırlardan dolayı haşat olmuş durumda.

Neden böyle diyorum derseniz: http://internetabi.com/single-portfolio.html# adamın websitesi 2 tıktan sonra çektiği html e gidiyor. Birde developer konsolu açtığınızda görürsünüz, httrackin tagini kaldırmamış
Hatta bir ara team wiever ile bağlanın da size yazmış olduğumuz projelerin sunumunu yapalım.

Komple Okul yönetim sistemi.
Türkiye'nin en gelişmiş çiçek e-ticaret sitesi projemiz. www.wopze.com
Akıllı üretim sistemi IFS erp sistemi danışmanlıkları mızı
E-fatura çözüm ortaklarımızı.
Aws hesaplarımızı.
Akamai hizmetlerimiz.

Internetabi şuan herhangi bir ticaret gütmediğimiz ve özellikle tüm performansımızı kendi yazılımları mıza harcadığımız şu zamanda bizim için önem derecesi 10 olan bir site şuan isim değiştiriyoruz.

Bu sebeple bir daha bilip bilmeden konuşmamanız dada fayda var.

Yani uzun lafın kısası herkesi merdiven altı iş yapıyor diye düşünmeyin veya r10 daki herkesi çoluk çocuk sanmayın r10 platformunda bilgi seviyesi çok yüksek uzmanlık alanlarında Türkiye'de el ile gösterilecek kişiler mevcut.