Özellikle birşeyi merak ediyorum ben adsense youtube ile kayıt ettim fakat bazı yerlerde adsense YouTube ile kayıt ettiyseniz siteye rekalm kabul olmuyor diye yazmışlar. Ama bunu merak ediyorum. Acaba bu böylemi yoksa YouTube ile açılan Adsense tekrardan alan adımızı göndrreceğiz geniden onaylama olursa o zaman mı rekalm alacaktır. Bence bu böyle ama siz yardımcı olursanız bilen birisi varsa yada benim gibi olan birisi yorum yapabilirmi acaba?
http://www.nuriozzkan.com/